// Δικτυακό Marketing

Όπως διαπιστώνουμε ο παγκόσμιος τζίρος (όλες οι εταιρείες μαζί) ξεπέρασε το 2010 το φράγμα των 200 δις δολαρίων σε ετήσια βάση.

Η αξιοσημείωτη αυτή ανάπτυξη οφείλεται αφενός μεν στην σταθερή διαχρονικά δύναμη της επιχειρηματικής ευκαιρίας που προσφέρεται στον κάθε άνθρωπο (ο οποίος μπορεί ουσιαστικά να κάνει την δική του επιχείρηση συνεργαζόμενος με την εκάστοτε εταιρεία), αφετέρου δε στην εισαγωγή ανά εικοσαετία μιας καινούριας δυναμικής προϊοντικής γκάμας που έφερνε επανάσταση στην αγορά.

// Η εταιρεία - Παγκόσμιος Ηγέτης

Στην παραγωγή και προώθηση
μοναδικών τεχνολογίων υγείας

27

ΧΡOΝΙΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
YEARS
OF PRODUCTION
PRODUKTIONSJAHRE

27

ΧΩΡΕΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
PARTICIPATING
COUNTRIES
LÄNDER

1500000

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜEΝΟΙ
ΠΕΛAΤΕΣ
SATISFIED
CUSTOMERS
ZUFRIEDENE
KUNDEN

13800

ΕΠΙΤΥΧΗΜEΝΟΙ
ΣΥΝΕΡΓAΤΕΣ
SUCCESSFUL
PARTNERS
ERFOLGREICHE
TEAMPARTNER

Διεξάγοντας λοιπόν μια αναδρομή στο παρελθόν θα διαπιστώσουμε ότι το 1960 το δικτυακό μάρκετινγκ ξεκίνησε με βασική κατηγορία τα είδη σπιτιού, το 1980 έγινε ραγδαία ανάπτυξη γιατί οι εταιρείες πρόσθεσαν τα καλλυντικά τα οποία αποτελούν προϊόν ευρείας αποδοχής, εν συνεχεία η ανάπτυξη κορυφώθηκε το 2000 και εντεύθεν με την εισαγωγή μιας νέας προϊοντικής κατηγορίας στις γκάμες των εταιρειών που προκάλεσε μεγάλο αντίκτυπο, των διατροφικών προϊόντων.

Αγαπητοί φίλοι: ο καλύτερος τρόπος για να κατακτήσεις το μέλλον είναι να το προβλέψεις στο παρόν.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ?

H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΗΣ: OI ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΥΕΞΙΑΣ

Η DETA ELIS HOLDING αποτελεί μια πρωτοπόρο εταιρεία που διαθέτει στην αγορά συσκευές και τεχνολογίες ευεξίας υψηλής ποιότητας. Είμαστε οι ταγοί προς ένα μέλλον όπου η έννοια της τεχνολογίας θα κυριαρχεί όλο και περισσότερο και θα μεταβάλλεται σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλων, ακόμη και στις αναπτυσσόμενες χώρες.

Σας καλούμε λοιπόν όλους να συμμετέχετε στο έργο της παγκόσμιας ανάπτυξης της εταιρίας και να διεκδικήσετε ο καθένας το δικό του μερίδιο επιτυχίας. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι στην ζωή συνήθως δεν κερδίζουμε αυτό που αξίζουμε, παρά μόνο αυτό που διεκδικούμε!

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ

GLOBAL BUSINESS DIRECTOR